Rambursări pentru cererile respinse

În cazul în care cererea dumneavoastră este respinsă de către Ministerul de Interne cu statutul „Călătorie neautorizată”, vă vom rambursa taxa de procesare plătită ca parte a garanției de rambursare a banilor, cu condiția să faceți o cerere de rambursare prin e-mail. În cazul ocazional în care Ministerul de Interne sau UKVI anulează aprobarea autorizației ETA, nu putem emite o rambursare și vă sugerăm insistent să confirmați autorizația ETA înainte de a vă înregistra sau de a rezerva un zbor către Regatul Unit. Deoarece suntem o companie privată și nu suntem afiliați cu entități guvernamentale, subliniem că deciziile privind admiterea în Regatul Unit sunt la discreția exclusivă a Ministerului de Interne.

Restituiri pentru alte circumstanțe

Dacă cererea dumneavoastră nu a fost respinsă, dar doriți totuși să solicitați o rambursare din alt motiv, contactați-ne. Luăm în considerare circumstanțele excepționale, în cazul în care se întâmplă ceva care nu se află în afara controlului dumneavoastră și vom lua în considerare rambursările de la caz la caz. Vă rugăm să trimiteți un e-mail la support@uk-eta.com cu solicitarea dumneavoastră.

Taxe suplimentare în afara controlului nostru

Rambursarea taxei de serviciu acoperă taxele plătite direct către noi pentru procesarea cererii dumneavoastră și, din păcate, nu acoperă taxele plătite de terți pe care le puteți suporta, cum ar fi comisioanele aferente cardurilor de credit/debit sau taxele altor părți implicate în procesarea plății dumneavoastră.

Monedă

Rambursările se efectuează întotdeauna în aceeași monedă ca și plata inițială. Cursul de schimb este stabilit de compania care emite cardul de credit/debit. Din păcate, nu ne putem asuma responsabilitatea pentru orice diferențe în sumele de rambursare bazate pe fluctuațiile cursului de schimb sau pe comisioanele de schimb percepute de furnizorul cardului dumneavoastră.

Procesarea rambursărilor

Orice rambursare procesată va fi creditată pe cardul utilizat pentru achiziția inițială. Acest lucru este pentru a vă proteja securitatea și pentru a preveni furtul, pierderea sau frauda. Pentru a solicita o rambursare din partea noastră, contactați-ne prin e-mail cu următoarele informații:

  • Nume și prenume;
  • Motivul pentru care solicitați o rambursare;
  • Adresa de e-mail asociată cu achiziția inițială;
  • Ultimele patru (4) cifre ale cardului de credit utilizat pentru a face achiziția.

Vă vom credita rambursarea în contul cardului dvs. de debit/credit în termen de 24 de ore, iar după ce banca dvs. a acceptat rambursarea, veți vedea rambursarea în extrasul dvs. de cont în termen de 3-5 zile lucrătoare.

Dacă motivul pentru care solicitați o rambursare nu este menționat aici sau dacă aveți întrebări referitoare la rambursări, vă rugăm să ne contactați.