Capitala Angliei a devenit cea mai populară destinație europeană în rândul călătorilor americani.
Potrivit unui raport publicat în Visa Guide World , Europa continuă să fie o destinație preferată de americani.
Londra, capitala Angliei, a ajuns în topul destinațiilor europene preferate de americani în 2023.
Alte orașe europene incluse în clasament sunt Parisul din Franța, Dublinul din Irlanda, Roma din Italia și Reykjavík din Islanda.
În plus, Edinburgh, capitala Scoției, a obținut a șasea cea mai preferată destinație europeană de către americani în 2023.
Restul primelor zece destinații europene populare în rândul americanilor sunt Atena din Grecia, Amsterdam din Olanda, Lisabona din Portugalia și Milano din Italia.
Creșterea numărului de călătorii în străinătate pentru americani
În 2021, numărul americanilor care călătoresc în Europa a scăzut drastic din cauza restricțiilor COVID.
Cu toate acestea, de îndată ce guvernele au ridicat restricțiile de călătorie în caz de pandemie, călătoriile americane au crescut cu 600% în 2022.
Tendința de creștere a continuat și în 2023, când un număr record de americani au călătorit la nivel internațional.
Datele de la International Trade Administration arată că peste 60,6 milioane de americani au plecat spre o destinație internațională înainte de pandemie.
Când călătorii au putut călători mai liber după pandemie, datele au arătat că, pe parcursul anului 2022, peste 49 de milioane de americani au zburat în străinătate.
În 2023, peste 67,1 milioane (67.179.554) de călători americani au zburat către o destinație internațională.
Numărul pașapoartelor în circulație a crescut, de asemenea, dovedind interesul reaprins al americanilor pentru călătorii.
Mai mulți americani în vizită în Europa
Din cele 67 de milioane de zboruri care au plecat din SUA la nivel internațional, un număr record de 5,8 milioane au aterizat în Europa.
Acest lucru reprezintă 55% din toate călătoriile internaționale ale călătorilor americani.
Americanii care au călătorit în Europa au rămas pentru perioade lungi de timp datorită zborurilor lungi între continente.
Durata mai mare a călătoriilor i-a determinat pe americani să planifice călătorii mai lungi pentru a profita de timpul petrecut în deplasare și nu în tranzit.
Majoritatea călătorilor americani care se îndreaptă spre Europa plănuiesc sejururi de o săptămână, în timp ce un procent mai mic plănuiește vacanțe mai lungi, de opt zile sau mai mult.
În timpul verii, aprilie a avut cel mai mare număr de americani în Europa.
Cei care preferă lunile de vară vor, de obicei, să se bucure de bogata cultură istorică, artistică și gastronomică.
În lunile mai reci, turiștii americani tind acum să caute destinații europene cunoscute pentru farmecul lor festiv și pentru activitățile de iarnă.
Printre acestea se numără piețele de Crăciun, tradițiile muzicale clasice și destinațiile pitorești de schi de clasă mondială.
„Destinațiile europene continuă să se ridice la înălțimea așteptărilor tuturor călătorilor”, a declarat Lum Kamishi, manager de proiect
„Cu numeroase muzee, atracții și activități care se adresează diferitelor preferințe, Europa este locul ideal pentru călătorii americani”, a adăugat ea.
Karnish se așteaptă să vadă acest interes crescut și popularitatea sporită a destinațiilor europene pe parcursul anului 2024.
Americanii conduc în topul cheltuielilor turistice în Marea Britanie
Statele Unite ale Americii (SUA) au fost liderul redresării turismului britanic în 2023, potrivit British Travel Authority (BTA).
Cheltuielile vizitatorilor americani au atins anul trecut o creștere record de două cifre, de 28% față de 2019, chiar și atunci când sunt ajustate la inflație.
Patricia Yates, director executiv al BTA, a declarat că vizitatorii internaționali au cheltuit zeci de miliarde de dolari, care au sprijinit economiile locale și locurile de muncă.
Agenția națională de turism din Marea Britanie se așteaptă ca piața americană să fie evaluată la 6,7 miliarde de lire sterline în 2024.
Se preconizează că vizitatorii americani vor contribui cu aproape o liră sterlină la fiecare 5 lire sterline din totalul cheltuielilor pentru turismul receptor.
Marea Britanie, principala destinație europeană
În 2024, BTA a planificat ca Marea Britanie să devină principala destinație europeană.
Acest lucru implică campanii turistice pentru a încuraja vizitatorii să exploreze mai mult din Marea Britanie și să își prelungească șederea.
Obiectivul este de a stimula cheltuielile în Marea Britanie și de a distribui beneficiile economice ale turismului în diferite destinații din Regatul Unit.
În afară de piața americană, BTA își propune să vizeze piețe în creștere precum Australia, blocul din Golf și alte piețe europene importante.
Cercetările arată că natura primitoare a unei destinații este un factor crucial care influențează alegerile vizitatorilor.
În acest sens, campania turistică din Marea Britanie va evidenția orașele vibrante, cultura contemporană, precum și peisajele de coastă și rurale ale Marii Britanii.
BTA colaborează, de asemenea, cu British Film Commission pentru a stimula turismul cinematografic în toate națiunile și regiunile Regatului Unit.
Turismul de film sau turismul cinematografic valorifică locațiile popularizate de filme și emisiuni TV.
Campania va prezenta locații, destinații și experiențe notabile de film și televiziune pentru a atrage mai mulți turiști.